Alla inlägg under februari 2015

Av F. - 1 februari 2015 20:58

Hejsan allihopa! Nu har jag äntligen fått en ny dator, så nu kommer jag uppdatera oftare igen.

Hoppas ni haft en mysig söndagskväll än så länge! Ska bara göra ett snabbt inlägg om ett filmtips till er alla.

Filmen heter Unbroken, och har att göra med andra världskriget. Man får följa ett gäng amerikanska soldater, vars flygplan har blivit nedskutet mitt ute i havet. Och bara några av soldaterna överlever kraschen och får tillslut det dem tror är riktig hjälp. Men innan dess fick de flyta med sin uppblåsbara båt ute i det stora havet, utan hopp om någon hjälp alls. När "hjälp" väl kommer, så inser dem att det är japanska flottan som hittat dem. Och de tas till ett interneringsläger, ett arbetsläger, där de får arbeta och slita hårt utan knappt mat eller vatten. 

Den är väldigt bra och har bra skådespelare med i faktiskt. Jag rekommenderar verkligen filmen till er alla! 

Otroligt bra film!

 

 

//E.F.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards